-
Startsida
-
Kundservice svarar
-
Frågor och svar
-
Kostnaden för el har rusat, kan min skuldsanering omprövas?
-
Påverkar kostnaden för uppvärmning av bostaden min skuldsanering?
-
Kan jag få omprövning på grund av att maten blivit så dyr?
-
Jag har högre kostnader för jobbresor, kan min skuldsanering omprövas?
-
Min boränta har ökat, påverkar det min skuldsanering?
-
Min hyra har ökat kraftigt, kan jag söka omprövning?
-
Vad händer om jag inte betalar enligt min betalplan?
-
Kan min skuldsanering upphävas om jag inte betalar?
-
Jag kan inte betala både skuldsaneringen och andra räkningar? Vad ska jag prioritera?
-
Hur går en skuldsanering till?
-
Vem kan få skuldsanering?
-
Hur lång tid tar det att hantera min ansökan om skuldsanering?
-
Hur kompletterar jag min ansökan om skuldsanering?
-
Jag har ett lån tillsammans med en som sökt skuldsanering – hur påverkar det mig?
-
Hur betalar jag i min skuldsanering?
-
Hur får jag en kopia av mitt beslut om skuldsanering?
-
Jag har fått en påminnelse – vad ska jag göra?
-
Min ekonomi har ändrats – kan jag ändra min skuldsanering?
-
Behöver jag som har skuldsanering ansöka om omprövning vid skatteåterbäring?
-
När är skuldsaneringen klar?
-
Jag behöver hjälp med att ansöka om skuldsanering, vart vänder jag mig
-
-
-
Jag har fått en påminnelse – vad ska jag göra?
Du har fått en påminnelse för att du inte har betalat enligt ditt beslut. Du bör betala med detsamma. Har du betalt för sent kan betalningen och påminnelsen ha gått omlott – bortse då från påminnelsen. Har din ekonomi ändrats, kan du ansöka om omprövning.