På kronofogden.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig.

Vad är kakor

Hantera kakor Acceptera alla kakor

Här kan du välja vilka kakor (cookies) som du vill godkänna.

Vad är kakor

Nödvändiga kakor

Nödvändiga kakor går inte att stänga av eftersom vår webbplats inte fungerar utan dessa. Nödvändiga kakor bidrar till att våra tjänster är säkra och fungerar som de ska, till exempel säker inloggning.

Funktionella kakor

Funktionella kakor låter en webbplats komma ihåg information som ändrar hur webbplatsen fungerar eller visas. Detta kan t.ex. vara föredraget språk eller regionen du befinner dig i.

Kakor för statistik

Kakor för statistik hjälper en webbplatsägare att förstå hur besökare interagerar med webbplatser genom att samla och rapportera in information anonymt. Du måste godkänna kakor för statistik för att kunna se filmer på webbplatsen.

Spara Acceptera alla kakor
Stäng
  • Till navigationen
  • Till innehåll
  • Other languages
  • Teckenspråk
  • Ordlista
Till Kronofogdens startsida
Sök Stäng sök
Rensa
Mina sidor
Meny Stäng
Sök Stäng sök
Mina sidor
Kundserv... Frågor o...
  1. Startsida
    1. Kundservice svarar
      1. Frågor och svar
        1. Har jag en betalningsanmärkning?
        2. Kan ni ta bort min betalningsanmärkning?
        3. Kan uppgifter hos er ge en betalningsanmärkning?
        4. Vilka uppgifter finns i kreditupplysningsföretagens register?
        5. Hur länge finns uppgifterna kvar?
        6. Vad kan jag göra om jag har fått en anmärkning på grund av fel hos er?
        7. Vad händer om jag får en betalnings­anmärkning
  • Startsida
  • Kundservice svarar
  • Frågor och svar
  • Har jag en betalningsanmärkning?
Lyssna
Starta spelaren

Har jag en betalningsanmärkning?

Vill du veta om du har en betalningsanmärkning ska du ta kontakt med kreditupplysningsföretagen. Integritetsskyddsmyndigheten har en lista över alla kreditupplysningsföretag.

Integritetsskyddsmyndigheten: Betalningsanmärkningar

Gå till Frågor och Svar

Gå till Kundservice

Skriv ut sidan Dela via e-post

Relaterade frågor

  • Kan ni ta bort min betalningsanmärkning?

  • Kan uppgifter hos er ge en betalningsanmärkning?

  • Vilka uppgifter finns i kreditupplysningsföretagens register?

  • Hur länge finns uppgifterna kvar?

  • Vad kan jag göra om jag har fått en anmärkning på grund av fel hos er?

Meny

  • Du har fått ett brev
  • Någon har krav mot dig
  • Du har krav mot någon
  • Förebygg ekonomiska problem
  • E-tjänster och Blanketter

Genvägar

  • Frågor och svar
  • Väntetider
  • Ingivare
  • Konkurstillsyn
  • Arbetsgivare

Kronofogden

  • Om Kronofogden
  • Statistik
  • Dina rättigheter, lagar och regler
  • Press
  • Jobba hos oss

Kontakta oss

  • Ring oss: 0771–73 73 00
    Från utlandet: +46 8 564 851 50

    Öppet: mån–fre 08.00–16.00

  • Mejla oss: Ställ din fråga
  • Kundservice svarar
  • Webbkarta
  • Om webbplatsen
  • Kakor (cookies)
  • Tillgänglighetsredogörelse

Följ oss:

  • YouTube
  • LinkedIn
Till toppen