-
Startsida
-
Kundservice svarar
-
Frågor och svar
-
Vem kan använda Mina sidor?
-
Hur kollar jag mitt eller företagets skuldsaldo?
-
Hur kollar jag mina eller företagets förelägganden?
-
Hur gör jag för att betala en skuld på Mina sidor?
-
Jag har betalat min skuld, men den syns ändå på Mina sidor. Vad beror det på?
-
Jag har betalat ett föreläggande – hur meddelar jag det till er?
-
Jag har betalat ett föreläggande eller utslag men det syns ändå, vad beror det på?
-
Kan jag se en ansökan eller ett ärende som jag skickat in?
-
Jag har bara haft en skuld. Hur ser jag om den har fått sekretess på Mina sidor?
-
Vad gör jag om jag inte kan logga in eller har problem med en e-tjänst?
-
Vad krävs för att jag ska kunna företräda ett företag och logga in på Mina sidor?
-
Varför kan inte alla företrädare invända (bestrida) mot ett krav (föreläggande)?
-
Kan jag se information om min löneutmätning på Mina sidor?
-
Kan jag följa mitt ärende om att få ett krav fastställt på Mina sidor?
-
Kan jag följa mitt ärende om att få ett krav genomfört på Mina sidor?
-
-
-
Vad gör jag om jag inte kan logga in eller har problem med en e-tjänst?
Försök igen om en stund. Det kan bero på ett tillfälligt fel. Kvarstår felet hjälper vi dig gärna. Ju mer information du kan ge oss, desto större är chansen att vi kan lösa problemet.
Är det ett fel som som drabbar många, finns information om det på inloggningssidan.